maandag 26 augustus 2013

In blijde verwachting

Hallo iedereen

Ik ben Vera, 52 jaar, en in blijde verwachting...van twee hondjes!

Woensdag kreeg ik bezoek van Nini van SHIN die een kijkje kwam nemen naar waar mijn twee voorlopig nog nummertjes zouden terechtkomen. En ja hoor, mits een paar details en met een boel goede raadgevingen, kreeg ik het fiat voor adoptie. De betaling is in orde gemaakt dus nu is het serieus!

Er begint een tijd van wachten, praktische beslommeringen en vooral veel vragen:

  • Zullen ze er in het echt ook zo schattig uitzien als op de foto?
  • Zullen ze dat grote avontuur van die verre reis goed verteren?
  • Hoe zal de kennismaking verlopen (niet alleen met mij maar ook met elkaar want ze hebben elkaar nog nooit gezien)?
  • Zullen ze met elkaar kunnen opschieten?

Ik duim voor de jongens die toch al heel wat levenservaring hebben ondanks het feit dat ze nog maar rond de 4 maand oud zijn. De ene moesten ze niet meer hebben, ook al was hij nog zo mooi, en de andere schuimde samen met zijn mama de cafés af (jong geleerd is oud gedaan) in de hoop wat te eten te krijgen.

De namen weet ik al wel: Otto zal voortaan Chico heten en Packito wordt gewoon Packi.

Hierbij de SHIN-foto’s van mijn twee adoptiehondjes.  Hopelijk kunnen jullie binnenkort mijn eigen foto’s van de twee zien!

Groetjes
Vera



chloverh's Chico en Packi album on Photobucket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten