woensdag 14 november 2012

Rocky (vroeger Giotto)


Beste,

Giotto is ondertussen 6 maanden hier en alles is prima.
Het is een superlief beestje en heel aanhankelijk, ik krijg er heel veel vriendschap van.

Mijn andere hond Sasha was hier een maand toen ik besloot om voor haar een vriendje te zoeken, Sasha heb ik immers ook geadopteerd. Ik heb Giotto dan de naam Rocky gegeven. Sasha is nu 1 jaar en Rocky 5 jaar. Het enige probleem is dat ik Sasha regelmatig moet intomen, ze is te wild tegen Rocky en probeert om de baas te spelen.

Rocky houdt van rust en Sasha wil altijd spelen, maar ze zouden elkaar toch al niet meer kunnen missen. Als een van de twee naar buiten gaat, volgt de andere meteen. Ze zijn altijd samen, ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Als Sasha wat te wild is, komt Rocky direct naar mij, omdat ik hem altijd bescherm. Ik ben heel gelukkig met mijn twee nieuwe vriendjes.

Hierbij wat foto's. Ik denk dat Rocky al wat te dik is, zijn rug is veel breder dan in het begin, maar ik kan hen niets weigeren.

Groetjes van Reinhilde
en een stevige poot van Sasha en Rocky (Giotto)


chloverh's Giotto album on Photobucket


1 opmerking:

  1. Van zodra ik bij jou binnenkwam voor een huisbezoek dacht ik : dit is een hondenparadijs! Het hondje dat hier terecht komt, valt met zijn gat in de boter! En Giotto, die toch al lang in het asiel zat, was de gelukkige. Bedankt Reinhilde om hem zo'n gouden mandje te geven. Heel veel geluk samen met Rocky en Sasha. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen