zondag 18 november 2012

Carlo

Beste SHIN,

Leuk dat jullie informeren naar het welzijn van jullie hondjes.

Carlo is een tijdje geleden (3 april 2012) inderdaad een volwaardig “gezinslid” geworden voor mij en mijn twee kinderen. Hij kwam bij ons toen hij zeven maanden oud was, nu is hij al een flinke boy van meer dan 14 maanden… . Hij is nog altijd even lief, schattig en braaf als op dag 1 dat hij bij ons kwam. Wij zijn supergelukkig dat wij hem dankzij jullie hebben kunnen adopteren (waarvoor ook mijn uitdrukkelijke dank aan jullie “onthaalmoeder” Elke van der Gucht, die volgens mij de grootste dierenvriend van heel België, Europa en de wereld is :)).

Ik stuur met plezier enkele voor/na-foto’s.

Dit was Carlo toen hij nog bij Elke verbleef, toen reeds superschattig. Op dat moment had hij ons hart al veroverd.




En dit is Carlo nu: zeven maanden en drie kilo later :):



Iedere dag gaat Carlo verscheidene malen wandelen. Hij kent ondertussen ook bijna alle hondenweien in Antwerpen. In het begin vond hij het reuzeleuk om putjes te graven in de tuin, maar gelukkig is hij ondertussen met die hobby gestopt.

Voor de rest is het een voorbeeldig hondje en ieders vriend.
Ik kan jullie niet genoeg bedanken voor jullie mooie werk en de invulling van ons  leven.

Met dank,
Tania, kinderen en Carlo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten