zondag 4 september 2011

Hallo,


Ik was vandaag met mijn moeder, die stagecoordinator is van ACE, en met
Fabienne mee naar Algeciras.
Ik zag een heleboel honden en de mevrouw die ze verzorgt heet Paki. Met haar
heb ik de hele tijd Spaans gesproken en zij is heel lief. Ik heb heel veel
pups mogen vasthouden, ik wilde ze allemaal meenemen en dat mocht ook van
Fabienne maar van mama niet, dat was wel een beetje jammer, want van
Fabienne mag ik altijd hondjes meenemen.....
Het ging heel hard regenen en onweren en ik had het koud. Gelukkig had Paki
nog een vestje voor mij om aan te doen.
Ik sta met haar op de foto en ook met de stagiaires die daar werken.
Max was ook mee, dat is de hond van Fabienne, die vind ik zo lief.. ook mijn
hondjes waren mee en die vonden het helemaal niet leuk in de bus van
Fabienne. Toen we terug waren op de refugio was het al heel laat en gingen
we Fabienne helpen met honden naar binnen brengen en moesten we nog naar
boven toe in de kliniek. Het hek was open blijven staan en toen liepen alle
honden los en gingen we ze vangen. Ik had er ook eentje gevangen. Er zit ook
een hond die is zo lief maar die heeft zoveel klappen gekregen op zijn hoofd
dat hij helemaal duizelig is en niet goed kan zien. Dat vond ik wel heel erg
zielig hoor. Toen we thuis kwamen heb ik eerst warm gedouched want volgens
mijn moeder zat de modder achter mijn oren! 
Ik vond het heel leuk met Fabienne in de bus en mama had allemaal lekkere
dingen mee in de tas!








Groetjes,
Nikky Wegloop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten