maandag 5 september 2011

Bambino

Hallo mijn naam is Amandine 


Op onze terugreis van Malaga had mijn mama een leuke verrassing voor mij.


Zo hebben we enkele hondjes meegebracht vanuit Malaga naar Brussel. We
hadden 3 hondjes die meereisden met de bagage en 1 die mee met ons in de
vlieger mocht . Dit was bambino.Op weg naar de gate was hij een beetje
nerveus maar zodra we in het vliegtuig onze plaats hadden,heeft bambino een
zalige vlucht gehad. Hij heeft meer geslapen dan mij en bij de kennismaking
van zijn nieuwe adoptieouders was het liefde op het eerste gezicht.


Wens bambino bij zijn nieuwe ouders een fijne toekomst toe. We hebben dit
met veel plezier gedaan.Hoop dat de andere hondjes het even fijn zullen
hebben als Bambino maar daar ben ik wel zeker van.


groetjes van Amandine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten