vrijdag 10 juni 2011

Destiny!

Mijn naam is Delphine. Ik wil eventjes mijn dank kwijt op jullie BLOG.

Een aantal weken geleden kreeg ik de diagnose dat ik nooit geen kinderen meer zou kunnen krijgen.
Op zich is dat niet zo erg, maar toch héél ingrijpend. Definitief.
Ik besloot toen die negatieve energie van mijn ziekte en operatie in positieve energie om te zetten.
Ik ging op zoek naar een nieuw hondje voor ons gezin. Zou daar alle liefde aan kunnen geven en er zelf steun uit putten.
Ik ben tegen brood en wild fok en zo zou ik een Stamboom hond gekocht hebben.
Tot ik SHIN leerde kennen. Ik was onder de indruk van jullie werk en besloot eentje van jullie te adopteren.
Mijn hartje breekt als ik de verhalen van SHIN medewerkers hoor.
Ik had direct een overrompeling van aanbiedingen, allemaal even mooi en lief. Wat moeilijk!
Ik koos er COCO uit. Heet nu Destiny. Een sharpei meisje.
Ik ging haar gisteren afhalen in Zaventem. Alles verliep perfect.
Ze was zo enthousiast. Kwispelde haar staartje en ik beloofde haar dat ze een goed leven tegemoet gaat.
Die liefde die ik nu van haar ontvang is onbeschrijfelijk… ik zou haar al niet meer willen missen!
Ze slaapt naast het bed, vind alles héél fijn. Eet goed en is super aanhankelijk. Ze vind de Perzische katten héél leuk en grappig en haar zusje Izzy (Duitse herder), leert haar wat mag en niet.
Mijn dochtertje (3j) vertelde in de klas over haar nieuwe hondje die van Spanje kwam met het vliegtuig.

Alles samengevat, Destiny (Coco) is perfect voor ons. Als je me moest voor de keuze stellen… Destiny of nog een mensenbaby in de toekomst… Dan is mijn keuze snel gemaakt.






Vandaar ook haar nieuwe naam… Destiny!

Hartelijk bedankt! Bedankt Fabienne, bedankt iedereen bij SHIN!
Waar ik kan helpen in de toekomst, zal ik dat doen.

Delphine, Domenico, Iluna, Izzy, Destiny, Chanel, Mimi, Prada, Casanova

Geen opmerkingen:

Een reactie posten