zaterdag 14 mei 2011

Reactie


Hulde aan Fabienne, Diane en alle medewerkers

Engelen bestaan.

Ja hoor je hebt er wel van gehoord. Misschien wel ooit gezien…

Engelen die alles opgeven om ons gelukkig te maken, ons een thuis te geven

Velen beloven iets maar als de Engelen iets beloven doen ze het

Ze beloofden me het gouden mandje, de liefde, al het moois dat een hondenhartje verlangt

En Ze hielden woord.

Ik kreeg het….

Maar ik niet alleen, vele van mijn lotgenootjes mochten en mogen nog genieten van dit geluk…

Maar velen wachten nog maar die engelen zijn bij hen en troosten hen, voedden hen, geven hen die tederheid die ze verlangen, die hoop, die liefde, die geborgenheid…

En dan plots komt dat negatieve….jaloersheid? gelukkig zijn om anderen pijn te doen? Vernedering? Wie zal het zeggen….

Waarom leugens vertellen, waarom onze Engelen pijn doen…wie zal het zeggen…

Maar mijn engelen geven de moed niet op… NOOIT… ze strijden verder…Misschien was er even een twijfel (dat denk ik niet) Misschien was er even boosheid (terecht) Maar door al die steun en alle berichten zijn ze nu nog strijdlustiger, willen ze nog meer viervoetertjes redden…gaan ze er niet 100% maar 1000% voor

Ik en al mijn lotgenootjes kunnen het niet zeggen maar zouden het zeker willen blaffen als we onze Engelen ooit terug zien.

BEDANKT FABIENNE, DIANE EN ALLE MEDEWERKERS. JULLIE HEBBEN ONS LEVEN GERED

Geef nooit op, Ga door en denk niet aan die lelijke mensen die jullie kwaad willen doen maar denk aan onze dank die jullie hebben

Een stevige lik van…..

ALLE HONDJES DIE DOOR JULLIE GERED ZIJN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten