zondag 27 december 2009

Kerstwensen voor Fabienne


Helaba Fabienne

Bedankt voor je lieve kerstwensen , moest toch even een traantje weg pinken hoor.
Ik heb ACE leren kennen nu ongeveer 2 jaar geleden. Vanaf dag 1 zit het in mijn hartje !!!!!
Zoveel trieste verhalen en zoveel onrecht dat ik er kwaad , teleurgesteld , ziek ... van wordt .
Maar toch ook heel veel mooie verhalen dat toont dat er toch nog mensen zijn met een hart voor elkaar en vooral voor dieren .
Dit jaar zijn we op bezoek geweest in Mijas en natuurlijk wou ik je graag is en knuffel geven om je te laten weten dat heel veel mensen jou in hun hart dragen.
Maar je was druk bezig met de hondjes en heb ik je niet kunnen ontmoeten.

Maar da's ni erg hoor eerst de hondjes hé !!!!
Ondanks je drukke leven hoop ik dat je mijn mailtje leest.

Alvast een dikke knuffel van Steven en mij (Liesbeth) en natuurlijk een natte snuffel Cava

En ni te vergeten een liefdevolle kerst voor jou , je familie en alle natte neuzen.

Lieve groetjes fosterbaasje Liesbeth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten