dinsdag 23 september 2008

Tuna in de opvang



Ik zit nog steeds in de opvang! Ik begrijp het zelf eigenlijk niet. Ik ben
lief, makkelijk, lekker gegroeid de laatste tijd en mooi getrimd. Je moet
natuurlijk wel op mijn koppie vallen, dat moet toch lukken.!!

Maar goed, ik heb het prima naar mijn zin hier. Maar toch wil ik graag een
definitief plekje waar ik heerlijk mag blijven wonen tot ik dood ga! maar
dat duurt nog even hoor!

Wie voor mij kiest, krijgt een schattig aanhankelijk hondje wat zich
helemaal aan je geeft!!

Ik wacht op uw reactie!

Groetjes uit Alkmaar!!

2 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat Tuna'tje snel geplaatst wordt. Ze ziet er wel goed en gelukkig uit !
    Ik volg dit hondje al een tijdje en hoop echt dat het lukt, ziet er een lief hondenmeisje uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop dat tuna snel iemand vindt ..hoe kon het vorige gezin haar nou afstaan omdat ze 'lelijk 'was het is een prachtig lief hondje om te zien hoop dat er snel iemand verliefd op haar wordt !

    BeantwoordenVerwijderen