woensdag 27 augustus 2008

Tuna in de opvang!



Kent u me nog?
Ik ben Tuna en heb een tijdje op site gestaan in afwachting
van een plekje!
Dat plekje kwam maar was helaas niet voor mij weggelegd, weer
moest ik mijn koffertje pakken en kwam ik in opvang.

Tuna is een lieverdje dat graag een rustig plekje wil. Ze is naar de kapper
geweest want haar kapsel was wat verwilderd en ook was ze aan de magere kant.
Ze ontwikkelt zich als een aanhankelijk hondje dat dolgraag bij je in de
buurt is.

Ik hoop dat er voor Tuna gauw iemand komt die haar een definitief plekje

gaat geven, dat heeft ze echt verdiend na al die omzwervingen.

Wie gaat er voor Tuna???

1 opmerking:

  1. Ik hoop dat Tunatje snel een definitef huisje vindt ! Ze verdient het zo, net als zovele andere hondjes ! Laat ons hopen dat er snel nieuwe baasjes zich aanbieden !!

    BeantwoordenVerwijderen