donderdag 31 mei 2012

SHIN-Benefiet 03/06/2012

Hallo!

Ik ben Gigi en ik heb mijn gouden mandje gevonden bij Samuel en Dieter.

Ik organiseer voor alle dierenliefhebbers een benefietnamiddag bij ons thuis, Baron De Catersstraat 46 in 2600 Berchem, ten voordele van mijn broertjes en zusjes in België en Spanje.

Ik nodig jullie graag uit op zondag 3 juni tussen 14u en 19u. Kom kijken naar de leuke spulletjes in de winkel terwijl je geniet van een snack en een drankje. Je vindt er vast een mooi cadeautje voor je trouwste huisgenoot!

De straat is autovrij, de toegang is natuurlijk gratis!

Indien jullie alles al in huis hebben om het jullie hond naar zijn zin te maken, kunnen jullie ook een donatie doen ten voordele van de SHIN-organisatie op rekening DEXIA 780-5922182-54 (IBAN: BE42, BIC: GKCCBEBB) op naam van Animal Care in Espãna Honden in Nood met vermelding benefiet juni 2012.

Natuurlijk hebben we liever dat jullie even binnenspringen, zo kan je bij mijn pleegmama Vera doneren en kennismaken met deze fantastische mensen en organisatie.

Ik verwelkom jullie graag!

Veel liefs en tot zondag 3 juni
Gigi Amado de Andalusia

Voor info: 0483/139.117 (Dieter) of 0494/495.550 (Vera)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten