vrijdag 9 maart 2012

Wat een VERHAAL !!!


Ik loop elke middag over een grote loopbrug tegenover onze urbanisatie naar de andere kant van de weg om mijn dochter van de schoolbus te halen.
Zo ook deze middag, plots zag ik in een hoekje van de loopbrug een heel klein bolleke liggen. Een hondje, gewond en heel erg bang. Ik probeerde mijn honden weg te houden en wilde het hondje pakken, maar dat pikte het hondje niet en liet meteen een paar grote tanden zien. Nou ben ik dus geen held en sprong meteen een meter omhoog van de schrik! Maar het hondje werd zo bang dat ze bijna van de brug afviel 6 meter omlaag. Dit was dus echt een noodsituatie… en wie bel je dan? Fabienne natuurlijk.  Fab zei ik, ik heb een noodsituatie; ik hoorde haar nog zeggen; Waar staat gij? En daarna hoorde ik alleen nog maar een paar piepende banden.
Binnen no time stonden ze onder de brug dubbel langs de weg, bloedlink met al die gekke Spanjaarden die hier rijden als bezetene. Maribelle en een stagiaire waren meegekomen en samen liepen ze de brug op, Maribelle met een riempje voorop en Fabienne erachteraan met een grote handdoek. Het hondje was gevangen, Fabienne gooide er een grote handdoek overheen. Het hondje liet nog even zijn grote tanden zien( voor mij waren ze heel groot!) maar gaf zich toen over. Ik denk dat ze begreep dat ze haar geen pijn wilde doen. Ik heb net Fabienne gebeld en het hondje maakt het goed en heeft ook een chip. We zijn dus heel benieuwd wie de eigenaar is!   Natasha




Geen opmerkingen:

Een reactie posten