woensdag 24 november 2010

Een dag van dumping,...

Het was vroeg dag, mijn ogen waren nog niet open of de telefoon rinkelde al non stop,
es que,...we have got,..por favor,.. es que,....dumpen en dumpen en dumpen.
Met het schandaal in Torremolines waar 2250 honden op een afgrijselijke manier werden vermoord,
met het toezien van de gemeente van Torremolines, die deze dame al jaren een hand boven het hoofd houden,....maar alles komt uit, alles, en hoe,...deze arme stakkers, denkende te zijn beland in een dierenbescherming,...
werden op een heel onmenselijke manier omgebracht,...

God, wat ik ben ik blij met onze protocol,

no kill, ik kan het niet, het breekt mezelf, en mijn mensen, wij zullen nooit inslapen, tenzij in gevallen van nood,van ontbering en onmenselijkheid,... maar geen hond zal zomaar worden vernietigd alsof ze nooit hebben bestaan, niemand, ever,...

NOUNOU, werd bij ons gedumpt,...een dapper vrouwtje met allure,
een mini shi shu,..
van een maand oud,...




Fabienne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten