maandag 19 januari 2009

Liza

Lieve allemaal;

Hier eindelijk een kort berichtje van mij, liza.
Misschien kennen jullie mij nog, ik ben dat hondje met dat zwalkende achterkantje.
Het gaat heel goed met mij, vrouwtje is super trots op mij.
Ook de dierenarts is erg tevreden over me, en vindt dat ik erg goed vooruit ben gegaan.
Ook mijn zwakke achterkantje is stukken sterker geworden, je ziet bijna niet meer dat ik zo zwalk.
Ik ben ook een echte allemansvriendin geworden, en laat mij graag door mensen aanhalen.
Op dit moment doe ik een lekker dutje op het werk van vrouwtje, terwijl vrouwtje stiekem een email aan het typen is.
Ik ga dus bijna overal mee naar toe, maar vindt het ook wel lekker om eens een keertje thuis te blijven.
Graag ga ik ook mee naar de sportschool van vrouwtje, en lig ik bij de deur om iedereen te begroeten.
1 keer per week ben ik samen met mijn vriendin Noah, en hebben we samen erg veel lol.
Dus ik wilde jullie even laten weten hoe het met mij gaat, en ik hoop dat vrouwtje snel weer een stukje
Over mij wil e mailen.

Heel veel liefs van liza en vrouwtje

2 opmerkingen:

  1. hey Liza, wat leuk jouw verhaaltje, we zijn heel blij dat jullie het met elkaar zo getroffen hebben! Houden zo!
    Mick (en Myllie en Pelu, die ook nog altijd wat zwalkt, maar toch geweldig snel kan zijn!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om van je te horen. Zit maar niet in over dat zwalken,hoor. Moet je mij zien nà enkele pinten Kwispelbier.
    Dikke knuf en snuf van Puli

    BeantwoordenVerwijderen