zaterdag 15 november 2014

Al 10 jaar gelukkig met ons Shinnertje Mamselleke !

Ons klein Mamselleke… in november 2004 zag ik je kleine witte snoet op de SHIN-site, ik was op slag verliefd op je lief wit kopje met je zwarte eyeliner.

Al 10 jaar lang maak je ons gelukkig, elke dag weer opnieuw.

Met je smile, je vrouwelijke koppigheid, je aanhankelijkheid 
en je klein kort knolletje die soms overuren draait als je denkt dat er iets 
lekkers te rapen valt.

Al 10 jaar lang draai je iedereen om je Spaanse pootjes. Senorita Mamselleke toch.

Je bent fotogeniek als geen ander, een echt foto-modelletje.

Dankzij mijn klein Mamselleke , ben ik vrijwilliger geworden, huisbezoeker en opvanggezin en het geeft mij zoveel voldoening.

Fabienne en haar volledig team van enthousiaste vrijwilligers kan alleen maar groeien,
en hebben allemaal hetzelfde doel voor ogen :
zoveel mogelijk Spaanse gedumpte sukkeltjes een nieuwe thuis bezorgen.

Een pootje van Mamselleke, een knuffel van haar boy-friend Moby en binnenkort van ons opvanghondje Scratchy.

Groetjes,
Hélène, van het Shin-blog team.


November 2004 : in het asiel in de armen van Eveline, dochter van Maries. Toen heette je nog Blanca.

10 jaar later, nog altijd een even vrolijke en lieve deugniet, ons Spaans Mamselleke !

Met haar grote broer Moby, de perfecte gastheer voor alle opvanghondjes die hier bij ons passeren.

Ons Spaans  fotomodelletje, altijd klaar voor een snoepje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten