zaterdag 18 oktober 2014

Dianeke vanuit Spanje aan het woord :


Opvangmama Diane (75 jaartjes jong) vertelt :

Sinds bijna 7 jaren nu leef ik in Spanje,voor de hondjes van SHIN/ACE.
Ik heb me aangeboden als vrijwilliger bij SHIN lang voor ik vertrok, 

Hiervoor was ik 40 jaren lang Inspectrice bij Veeweide, ik heb mijn droomwerk hier verder gezet bij ACE SHIN,en dat met volle overgave.

Dag en nacht zet ik me in voor de viervoeters zonder kans, de oudjes, de zwakken en de hele grote, Mastins en rottweilers zijn mijn grote helden.

Thuis in Spanje heb ik steeds rond de 30 honden in huis, en dat doe ik met liefde en plezier, de vriendschap en waardering dat je van hen krijgt kan je bij geen mens vinden.
Daarom leef ik voor de dieren, zij zijn oprecht, direct en dankbaar uit hun hart, zonder schroom of gedoe, gewoon, echt.

Het is gewoon fantastisch en ik verzeker je, het houdt je jong,..gewoon doen !!!

Groeten Diane


1 opmerking: