zaterdag 9 augustus 2014

VERHAAL: PAPILLON


Hallo ,Mijn naam is Papillon ,18 juli 2014 beslisten mijn nieuwe baasjes mij te adopteren ,
dit was super nieuws ook voor de mensen die mij de hele tijd dat ik in de Refugio zat verzorgd hebben .
Op 26 juli 2014 moest ik mee naar de Luchthaven , ik moest afscheid nemen van Fabienne en  haar ganse team, maar dit vond ik niet zo erg omdat er in België Shin -kameraadjes op mij aan het wachten waren samen met de ganse familie. 
Om 1u40 s ‘nachts kon ik in de armen springen van mijn nieuwe baasjes Sylvie & Davy.
Eindelijk thuis !!!
Toen ik mijn Shin-zusje Luca (Lunala)en mijn broertje Casper zag wist ik dat we veel plezier gaan hebben samen. 
Ook heb ik al kennis mogen maken met mijn Shin-neefjes Max (Tally)& Bono (Domino).

Fabienne ,
Bedankt om mij te redden uit het vreselijke dodingsstation en bedankt voor de goede zorgen, zonder jou en je team had ik het niet gehaald en nu zal ik voor de rest van mijn leventje gelukkig zijn .
Zorg goed voor mijn vriendjes die nog geen warm nestje gevonden hebben .Ze mogen de moed niet opgeven .Ooit komt er een dag dat ze het geluk vinden zoals ik dat nu gevonden heb.


Dikke poot Papillon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten