dinsdag 5 augustus 2014

VERHAAL: Liancho update


Dag allemaal !
Bij deze heb ik aan mijn baasjes gevraagd om nog wat foto's op te sturen van mij, zodat jullie kunnen zien dat ik me hier goed vermaak !  Zeg nu zelf: ben ik geen echt fotomodel aan het worden ?
Het is ondertussen vijf maanden geleden dat ik de 'grote oversteek' gewaagd heb, en ik word hier behoorlijk verwend.  Natuurlijk moet ik af en toe ook wel eens luisteren, maar dat hoort erbij zeker ?   Mijn angsten zijn nog niet helemaal voorbij, maar het is al stukken beter dan in het begin, al zeg ik het zelf.  Mijn baasjes gaan wekelijks met mij naar de hondenschool en doen hard hun best om me meer zelfvertrouwen te geven.  Onlangs mocht ik zelfs voor de eerste maal mee op vakantie: een weekendje naar een B&B, speciaal ingericht voor honden.  Zoals je op de foto's kan zien, hadden ze daar werkelijk een zalig bed voor mij klaargezet.

Vele likjes en een pootje van Liancho,

en ook nog de groetjes van mijn baasjes natuurlijk !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten