dinsdag 1 juli 2014

VERHAAL: Saar (vroeger Xerry)

Ik wil jullie graag even laten weten hoe het met mij gaat.
Bij jullie heette ik Xerry, maar mijn baasjes noemen me nu Saar.


Op 13 mei heb ik de grote reis gemaakt en ben ik terechtgekomen in een gezin met nog vier andere honden. Eentje (Tess) is vorig jaar ook geadopteerd bij Shin. Zij had het in het begin een beetje moeilijk met mijn komst, maar na enkele weken begreep ze dat ik toch wel een leuk speelkameraadje ben. Samen kunnen we nog meer deugnietenstreken uithalen, en ik heb dus al veel van haar geleerd.

We gaan ook regelmatig wandelen in het bos, al die geurtjes opsnuiven vind ik heerlijk! Een leven in huis kende ik (als podenco) helemaal niet, maar dat veranderde al vlug. Ik kan nu echt genieten op mijn dekentje in de zetel. Het woordje 'Kong' ken ik ook al, die gevuld met tonijn vind ik het lekkerst.

Jullie horen het, het gaat heel goed met mij hier. Ik kan gerust zeggen dat ik met mijn poepje in de boter ben gevallen!

Ik wil jullie tenslotte nog bedanken voor alle goede zorgen voor mij, maar ook voor al mijn vriendjes, elke dag opnieuw. Dankjewel!

Saar & Petra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten