woensdag 30 juli 2014

Verhaal: Met vier in bed


We keken er allemaal naar uit wat we donderdag  te zien zouden krijgen, ook verschillende collega's en mensen die weten waar onze BUDI vandaan komt hebben naar het programma gekeken en waren dolenthousiast hoe ze het daar allemaal klaarspeelden.
Toen Fabienne de poort opendeed en verschillende hondjes de gasten tegemoet kwamen lopen dachten wij "onze  BUDI heeft dat misschien ook wel dikwijls gedaan".
Mijn zus reist graag  en zei direct: naar de B & B zullen we wel eens gaan maar naar 

de Refugio dat zit er niet dat is te zwaar om aan te zien, we zullen ze wel financieel blijven steunen. Nog eens chapeau voor Fabienne en de vele vrijwilligers voor het verzorgen en plaatsen van de duizenden hondjes.

Hier wat foto's van onze Budi geadopteerd door ons in juli 2011

In de Refugio 




Januari 2012



September 2013



Groetjes uit Berendrecht (België),

BUDI en familie.

3 opmerkingen:

  1. Ooooh die lieve, mooie BUDI !!! <3 :-)))))
    Ik hoop dat ik jou en je mama op 7 september weer terugzie in Zoersel, klein venteke! Je hebt mijn hartje gestolen! :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben uiteraard ook naar deze afl. gekeken, en vonden het heel aangrijpend en prachtig werk dat je doet! De "Budi" is een schat van een hond! En heeft het goed getroffen bij zijn thuis!
    Grietje van dikke vrienden uit Mortsel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk zie ik BUDI weer op 7 september in Zoersel!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen