vrijdag 18 juli 2014

VERHAAL: Foxy (vroeger Edy)

Ik was doodnerveus toen, op Zaventem. Wachten en wachten, mijn zenuwen trachtend te verbergen en 'sterk' te blijven. Wat wou ik graag mijn hondje zien! Plots verschenen er vliegkoffers; mijn hartje sloeg over. Dit is een héél speciaal moment, een moment dat je nooit meer loslaat... .

De kooien gingen naar beneden, ik gauw mee. De deurtjes gingen open en mijn hele 'zijn' was bij dit klein en onschuldig ventje: Edy, mijn Foxy.

Foxy is een uniek hondje, hij 'plakt' aan me. Overal kan hij mee en ja hoor, volledig los. Wij hebben een band gesmeed, voor altijd.  'Mijne kleine' en ik, mijn schaduw.

Bijhorende foto's zeggen alles over mijn schat, Edy vroeger, Foxy nu.

Duizendmaal dank aan ieder die dit klein zieltje gered heeft.
Mijn klein manneke, mijn zoontje... . Zo diep in mijn hart, mijn zorgenkindje.

Evi en Edy, allee, Foxy
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten