maandag 5 mei 2014

VERHAAL: Zarza (vroeger Zarzamora)

Hallo,

Leuk dat jullie naar Zarza informeren. Inderdaad, we hebben haar naam wat afgekort. :-) Ze doet het heel goed. Ze was heel schichtig bij aankomst, maar nu gaat het elke dag beter. Sinds een week lukt het mij goed om haar te aaien. Ze volgt me wel al van in het begin overal waar ik ga, maar ik kon er niet aankomen. Nu dus wel al. Ze blijft uiteraard nog op haar hoede. Van mijn man is ze wel nog bang, maar blijkbaar is dit wel vaker zo met mannen. Onze dochter van 7 daarentegen kan echt alles met haar doen. Ze is zo blij met haar Zarza! Het is voor haar het mooiste en liefste hondje van de wereld!

Zarza is ook echt superbraaf als ze eens alleen moet thuisblijven. Ze doet niets stuk en is ook zindelijk. Als we dan thuiskomen, is ze altijd superblij en loopt ze enthousiast kwispelend rond.

Wandelen kunnen we nog niet met haar, ze is nog bang als we een leiband aandoen. Maar we laten haar rustig wennen aan ons huis en onze tuin. Ze is heel speels, zowel buiten als binnen, dus ik vermoed dat ze zich wel heel goed voelt bij ons.

Echt ook chapeau voor wat jullie doen!

Hierbij al enkele fotootjes.

Cindy


Geen opmerkingen:

Een reactie posten