donderdag 29 mei 2014

VERHAAL: Pippa (vroeger Michelle)

Hallo,

Michelle heet nu Pippa. Ze is een héél vriendelijk en speels hondje. De eerste dagen waren wel extreem: ze week geen seconde van mijn zijde, wou altijd maar bij mij zijn. Ik had een week verlof genomen om haar hier aan alles te laten wennen.

Nu is ze een allemansvriendje. Ze heeft helemaal geen trauma's overgehouden aan Spanje! Ik neem haar zoveel mogelijk overal mee naartoe. Ze is verzot op rennen in de Netevallei. Elke dag maak ik een wandeling met haar en op zondag wordt er met drie honden (twee van mijn dochter) tegelijk gewandeld, dan is ze onvermoeibaar. Door de week wordt er ook gewandeld.

Paky, Michelles opvangmama in Spanje, mag gerust zijn; Pippa heeft het supergoed bij mij!

Vriendelijke groetjes,
Peggy



Geen opmerkingen:

Een reactie posten