dinsdag 20 mei 2014

PROMO: Benefietvoorstelling Hondenzorg Lier 23/5/2014

Lieve dierenvrienden van allerlei slag, rang en afkomst,

° Eén ding hebben we alvast gemeen: ons onvoorwaardelijk groot hart voor dieren en hun welzijn… gelukkig maar.

° Mede door jullie steun langs deze weg was de zaal CC De Kern-Wilrijk op 17/4/2014 (benefiet tvv Antwerpse Hulphonden) helemaal gevuld. We zullen een méér dan behoorlijk bedrag kunnen schenken aan de AHH. Je ziet, beste dierenvrienden… het werkt. Dank..dank..dank!

° Hierbij de affiche van mijn volgende wapenfeit: benefietvoorstelling ‘DIERBAAR’ in Lier tvv van vzw Hondenzorg.

° Mag ik jullie – wéér - voor de zoveelste keer (er is nu éénmaal onuitputtelijk veel te doen voor dieren en hun welzijn) vragen, bidden, smeken om deze info “asap en à volonté” te verspreiden via facebook, twitter, mailbox, gsm-sms, brief, rooksignalen, enz… enz… zodat de zaal dit keer weer volloopt en er zoveel mogelijk centjes kunnen overhandigd worden aan de gegadigden.

° Jullie mogen natuurlijk ook zélf deze zaak sponsoren door aanwezig te zijn en een ticketje te kopen. Ik zal jullie met open armen ontvangen door die avond, naar gewoonte, mijn uiterste best te doen voor de aanwezigen en de dieren, gratis en voor niets. Geven is soms heerlijker dan krijgen.

Waarvoor wederom mijn oprechte dank!

Immer diervriendelijke groeten,
Pol Goossen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten