dinsdag 8 april 2014

VERHAAL: Bas (vroeger Zeus)

Hoi Spaanse vrienden, 

Ik ben Zeus, ik ben nu een week hier in België en ik heet nu Bas, nu ja, 'flinke Bas' want dat hoor ik hier heel de tijd!

Jongens, 't is hier leuk! 's Morgens een uur stappen in het bos, wat een geuren, mijn snuffelaar staat niet stil! En 's avonds, hup, terug naar het bos, 't is hier ook vlakbij. En yep, naast de Nete wandelen en dan gaan zwemmen: daar zeg ik ook geen nee tegen hoor!

Momenteel moet ik aan de leiband want ze zijn met mij naar de dierenarts geweest en aan mijn pootje doet het wat pijn soms, dus nu moet ik aan de leiband en pijnstillers innemen tot alles genezen is! Ik kan nochtans al zonder leiband want ik blijf netjes bij mijn baasjes. Ik heb ook een mooi naambordje met Bas en achteraan staan de telefoonnummers van mijn baasjes, je weet maar nooit! 

Voor het wandelen krijg ik lekkere bik, dan een halfuurtje wachten (om geen maagtorsie te krijgen) en hup, dan zijn we weg! Na het thuiskomen word ik geknuffeld, niet te doen, ik ben onweerstaanbaar! Maar het geeft niet, laat die knuffels maar komen!

Mijn baasjes zijn werkelijk gek van mij en ik heb hier alles wat ik me maar kan indenken: een lekker nest, een drinkbak op hoogte (ook gemakkelijk hoor), balletjes (die zijn nu even opgeborgen tot mijn pootje in orde is) en een been voor 's avonds bij de tv, zo blijven mijn tandjes ook mooi!

Dus ja, het leven is hier lekker goed - ik content en mijn baasjes ook!

Beste vrienden, nog vele groetjes van flinke Bas!
Hieronder ook wat sfeerfoto's... .


Kind Regards,

Christine Kerckhofs en Bart Gysbrechts - de fiere en blije baasjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten