dinsdag 11 maart 2014

VERHAAL: Chica

Hallo lieve mensen van ACE/SHIN,

Ik ben Chica en hier is een teken van leven van mij, want ik leef, dankzij jullie! Ook dankzij jullie heb ik sinds 19 september 2013 een fijne thuis in België!

Tommy woonde hier al en we waren direct vriendjes toen ik thuiskwam van Zaventem. Samen kunnen we lekker ravotten en in de tuin achter de bal aan lopen, daar beginnen we 's ochtends meteen mee. Wandelen is hier ook fijn, er is vanalles te beleven langs het water met zandstrandje, in het dorp (veel te snuffelen) en in het bos! We mogen ook altijd mee koffie drinken bij een vriendin, die heeft hondensnoepjes speciaal voor ons.

Ons bazinnetje is helemaal niet streng, eigenlijk mogen we doen wat we willen. Graven in de tuin bijvoorbeeld, slapen op de bank of 's nachts bij het vrouwtje in de slaapkamer, net waar je zin in hebt. Het eten is ook uitstekend: lekkere brokjes 's morgens, tussendoor eens een hondensnoepje en 's avonds feest: vlees van Duck, dan kan ik bijna niet wachten tot mijn bakje wordt neergezet! Eigenlijk worden we stikverwend, maar dat kan geen kwaad want wij zijn voorbeeldige honden, niets op aan te merken, dus we verdienen het.

Een paar maanden geleden hebben we er nog een broertje bijgekregen, een piepklein Yorkje van 9 jaar. Hij was in het asiel hier in de buurt gedumpt, was heel vies, mager en bang. Maar het gaat nu stukken beter met hem. Ik ben heel lief voor hem en Tommy is zijn grote voorbeeld. Samen zijn we een echte roedel!

Nu zijn jullie een beetje op de hoogte hoe mijn leven hier is. Ik ben dik tevreden; ik heb twee kameraadjes en een lief vrouwtje dat bijna altijd thuis is, wat wil een hond nog meer! Ik moet jullie van 't bazinnetje de hartelijke groeten doen en zeggen dat ze blij met mij is omdat ik zo'n lieve schat ben.

Heel veel likjes van mij voor iedereen!

Liefs
Chica



Geen opmerkingen:

Een reactie posten