dinsdag 3 september 2013

Tess (vroeger Julieta)

Dag iedereen,

Hierbij wil ik jullie graag laten weten hoe het met mij en mijn nieuwe thuis gaat. Jullie noemden mij Julieta, en mijn leventje heeft aan een zijden draadje gehangen.  Maar ik ben een vechter en dankzij jullie goede zorgen ben ik er helemaal bovenop gekomen.

Op 6 augustus maakte ik de grote reis.  Mijn nieuwe baasjes stonden ongeduldig en vol emotie op mij te wachten.  Ik werd helemaal platgeknuffeld en was een beetje bedeesd en verlegen. Intussen ben ik al ruim 3 weken thuis.  Ik ben helemaal aangepast en ga nu als Tess door het leven. In mijn nieuwe gezin wonen nog andere hondjes en ik kan met hen allemaal goed opschieten. Ik vind het fijn dat zij mij ook vlug hebben aanvaard.

Mijn baasjes vinden mij dan ook een heel gemakkelijk hondje, ik kan met alles en iedereen. Wel heb ik wat stress in de auto, maar daar wordt rustig aan gewerkt. Ik ben ook al een keertje naar de dierenarts geweest om mijn tandjes te laten verzorgen. Geen probleem, ik heb nu een mooie colgatesmile!  In bad gaan vind ik niet zo leuk, maar ja, dat moet af en toe ook eens gebeuren he.

Wandelen lukt prima.  We zijn al enkele keren naar het bos geweest. Al die geurtjes opsnuiven vind ik heel leuk! Ook ga ik regelmatig mee naar oma en opa om daar naar de paardjes en geitjes te gaan kijken. Indrukwekkend allemaal! 's Avonds plof ik dan, samen met mijn nieuwe vriendjes, in de zetel.  Doodmoe van al die indrukken.  Dan hoor ik mijn baasjes vaak zeggen dat ze de juiste keuze gemaakt hebben en dat ze heel blij zijn met mij. Langzaam vallen mijn oogjes toe en dan droom ik dat al mijn Spaanse vriendjes ook een leuke thuis mogen vinden.

Namens mijn baasjes en mezelf: een dikke dankjewel aan SHIN, en tot 8 september!

Groetjes van Tess en de familie Smets





Geen opmerkingen:

Een reactie posten