donderdag 27 september 2012

Gratis vachtverzorging voor uw hond dankzij Kelly!

Dag beste Shinners

Ik ben op zoek naar mensen die graag samen met mij en hun hond naar mijn school willen komen voor een gratis vachtverzorging, of hun hond aan mij willen toevertrouwen hiervoor. Dit is voor mijn opleiding tot hondentrimmer. De datums staan hieronder, samen met de vachtgroepen waaraan de hond moet voldoen. Ik heb er ook een paar voorbeeldrassen bijgezet, maar het moeten geen rashonden zijn. Ze moeten enkel voldoen aan de vachtgroep die erbij staat.
Als u ervoor kiest om mee te gaan, moet u pas om 12 u ter plaatse zijn. Als de hond met mij meegaat, vertrek ik 's morgens vanuit Leuven (mijn woonplaats) met de hond of pik ik hem bij u op en breng hem nadien terug. Het a
dres en de telefoongegevens van mij en de school staan ook onderaan.

15 oktober: kort, midden of lang stokhaar
Bv.: Rottweiler, Mechelse en Duitse herder, Schipper, Husky, Border Collie, Samojeed... .

22 oktober: kort tot middenlang zijdehaar met bevedering
Bv: Cocker Spaniël (en andere Spaniëls), Setters, Tekkel, Vlinderhondje… .

5 november: ruwhaar
Bv.: Airedale Terriër, Brusselse Griffon, Cairn Terriër, Duitse Staander, Ierse Terriër, Schnauzer, Schotse Terriër, Teckel ruwharig, West Highland White Terriër... .

19 november: kort tot middenlang zijdehaar met bevedering
Bv.: Cocker Spaniël (en andere spaniëls), Setters, Tekkel, Vlinderhondje... .

26 november: ruwhaar
Bv.: Airedale Terriër, Brusselse Griffon, Cairn Terriër, Duitse Staander, Ierse Terriër, Schnauzer, Schotse Terriër, Teckel ruwharig, West Highland White Terriër… .

3 december: zacht, lang dekhaar met ondervacht en zijdevacht lang en gekruld
Bv.: Yorkshire Terriër, Bichon Frisé, Maltezer, Poedel, Berner Sennenhond, Chihuahua langharig, Flat Coated Retriever, Golden Retriever, Leonberger, Newfoundlander, Boomer

Adres:
Syntra Metropool Antwerpen:

Lange Leemstraat 133-137
2018 Antwerpen

Mijn contactgegevens:
GSM: 0496/91.57.39
E-mail: Kelly.putseys@hotmail.be

Alvast heel erg bedankt!!
Groetjes
Kelly

Geen opmerkingen:

Een reactie posten