maandag 20 augustus 2012

Lorena en Vita

Hoi,

Hopelijk alles goed met jullie en met de diertjes in Spanje.

Hier even een berichtje over Lorena die vorige vrijdag is toegekomen.  Het is een schat van een hond, erg lief en braaf tegen de andere honden. Ze is erg aanhankelijk en slaapt ook bij mij in de kamer. Ze heeft een mandje naast dat van Vito, maar midden in de nacht komt ze bedelen om op bed te liggen en dat mag natuurlijk. Wie in de prachtige ogen van Lorena kijkt, kan haar moeilijk iets weigeren. Ze is in het echt veel mooier dan op de foto's, wat een prachthond. Onbegrijpelijk voor mij dat niemand haar eerder geadopteerd heeft. Het is wel een echte jachthond, dus loslopen zal wel nooit lukken. Ze gaat heel graag wandelen en de eerste avond was ze helemaal uitzinnig van vreugde. Nu wandelt ze al wat kalmer mee.  

Vito, ooit een bangerikske,  is nu de macho van het gezin en af en toe moet ik hem er zelfs even aan herinneren dat ik de baas in huis ben. Hij jaagt wel achter de katten aan: als ze weglopen, gaat hij erachter aan, als ze rustig voorbijlopen heeft hij er geen belangstelling voor.    Hij speelt graag met water en maakt er dan een modderboel van. Het is een heel energiek hondje voor zijn leeftijd. Hij eet nu ook alles wat de anderen eten en is niet meer zo kieskeurig als in het begin. Van vreemde mensen is hij nog steeds een beetje bang, volgens mijn dochter heeft hij echt schrik van mannen. Hij is ook waaks en verwittigt als er iets rond het huis gebeurt.    Hij neemt zijn taak erg serieus op!!!!

Zodra ik foto's gemaakt heb van hen beiden zend ik die door.   

Ik hoop aanwezig te kunnen zijn op de ontmoetingsdag in Zoersel, dan kunnen de mensen van SHIN Lorena en Vito nog eens zien. 

Groetjes, Irma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten