zondag 12 augustus 2012

Basje (oorspronkelijk Kentucky)


Ondertussen al bijna 5 maanden geleden... .
Basje komt aan in België (oorspronkelijke naam: Kentucky)!

Het was weer een hele belevenis! Er zijn weer meerdere traantjes weggepinkt!
Ons Basje is thuis! :-) En hij is zooooooooooooo klein! Echt een baby'tje!
De terugreis is anders verlopen dan we gepland hadden: mijn maatje die speciaal meegekomen was om achteraan bij de hondjes te gaan zitten, is toch vooraan komen zitten met Basje op zijn schoot. Omdat hij zooooooooo klein was, dachten we dat dit maar het beste zou zijn.

Het gaat hier supergoed met mijn ander woefen! Punkie (witte boerenfox) is hier wel altijd de man in huis geweest en hij laat wel duidelijk merken dat hij dit zo wil houden. Dus dat was in begin nog goed opletten! Met ons Zita (voorheen Telma) en Bas zijn er totaal geen problemen.

Afgelopen nacht heeft Bas ook bij in het bed geslapen, op het kopkussen naast mijn hoofd had ik een badhanddoek gelegd en hier heeft hij heel de nacht braaf liggen slapen.

Vandaag heeft hij twee keer een plasje binnen gemaakt, maar dat zullen helaas niet de laatste zijn denk ik. Ik laat wel merken dat dit niet kan en zet hem dan direct in de tuin waar hij dit wel hoort te doen.

Ondertussen is ons Basje al vijf maanden hier. Mijn drie honden zijn ondertussen ook drie dikke vrienden geworden. Mijn drie musketiers! Voor geen geld van de wereld zou ik ze willen missen!

Dank aan alle vrijwilligers van Ace! Zonder hen hadden deze drie (en zoveel anderen) hier niet in hun mandje gelegen… .

Dikke kus, poot, lik,
Cindy, Punkie, Zita & Basje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten