zaterdag 23 juni 2012

Nieuws over Vito

Even wat nieuws over Vito die hier bijna drie weken geleden aankwam. 
Het gaat heel goed met hem, in het begin was hij bang en vermeed hij het contact met de andere honden.  Hij is nog steeds niet erg geïnteresseerd in hen, maar is nu enkel nog maar bang voor onbekende mensen die nogal luidruchtig  zijn. Ook is hij erg aanhankelijk, gaat hij héél graag mee wandelen en na wat problemen met eten in het begin, eet hij nu heel goed (hij heeft een voorkeur voor de kuipjes Cesar). Verder heeft hij zijn eigen ruimte waar hij slaapt, want in de living wil hij nog niet komen. Het liefst ligt hij buiten; als ik zie dat het goed weer is, dan zet ik een mandje buiten voor hem, dat vindt hij dan heel plezierig.   

Hij houdt ook van hondensnoepjes en knabbeltjes. Er is geen agressie naar honden of mensen toe, hij heeft één keer naar mij gehapt helemaal in het begin omdat hij bang was, maar dat is niet meer gebeurd en ik mag hem nu knuffelen naar hartenlust. Alleen optillen, dat vindt hij onaangenaam. Hij houdt van spelen met water uit de tuinslang en loopt graag achter de grasmachine aan. Ik denk dus dat hij de tuin super vindt!

De foto’s hierbij zijn van 8 juni, maar binnenkort zal het toch wel beter weer zijn en zodra ik er nog een paar gemaakt heb, zend ik die door. Het is een fantastisch hondje!  

Met vriendelijke groeten,
Irma Soels







Geen opmerkingen:

Een reactie posten