dinsdag 6 maart 2012

Padul refugio is niet meer,...


We waren vrijdag samen gekomen, heel spannend allemaal,... PADUL, het kleine refugiootje dat ik jaren geleden
begon te helpen omdat geen mens er een voet wilde zetten, GRANADA ver,...en vergeten,... Ana en Jesus leerde
ik kennen via Tony en Emma en toen ik er eens mijn voet had gezet wilde ik deze mensen, die het zo goed bedoelde
en zo vochten voor elk leven, op weg helpen,...de eerste stappen waren gezet,... en we gingen door voor een hele tijd,
maar toen vertelde ik een dag Aukje Van Hees, sinds jaar en dag al een hele goede vriendin van me, en een vrijwilliger van ons,
wilde wel dit ter harte nemen,
en hoe,...het werd haar leven, het werd haar "doel" en samen met haar team, en vele mensen om haar heen heeft ze vandaag de droom
van Ana en Jesus waar gemaakt, er staat een nieuwe refugio om "U" tegen te zeggen, en zaterdag hebben we de inwonertjes, 120 hondjes
verhuisd, naar hun nieuwe "Voorlopige" stekje,... het was een prachtig gevoel, we waren allemaal even enthousiast,
het gaf een apart gevoel van geluk, verdriet, afscheid, en herinneringen,....
De verhuis liep gewoon op rolletjes en iedereen was even gelukkig,..Ana en Jesus hun droom werd realiteit,
met dank bijzonder aan Aukje, die er dag en nacht mee bezig is geweest, en dit samen met heel veel andere geweldige mensen
die deze hondjes een kans gaven om een REFUGIO te hebben waar recht op waarde en recht op leven bovenaan staat !!!
Leve WWW.ROBUSTIANO.NL, waar we allemaal voor gevochten hebben ...
Toen we ons laatste hondje geladen hadden hebben we nog een moment stilte gehouden aan het graf van de hond ROBUSTIANO die als
pup binnen kwam en als oude hond stierf in het asiel, een hond die nooit het geluk van een baasje gekend heeft,..
In nagedachte van hem wordt nu zijn wens voortgezet in het werk van ROBUSTIANO....samen staan we sterk !!!












1 opmerking: