maandag 26 maart 2012

Juul & Jakob.



Wij zijn Juul (ex-Patric) en Jakob (ex-Uriël) en sturen jullie hierbij een recente foto van ons beiden. Zoals jullie kunnen zien zijn we al beste maatjes, een onafscheidelijk team. Alle dagen zijn we druk in de weer om alles te verkennen in de tuin. De grote vissen komen met dit zomerse weertje aan de oppervlakte en de kikkers zijn volop aan de voortplanting bezig denken we. Het is hier in ieder geval een drukke bedoening. En dat moeten wij uiteraard goed opvolgen, we hebben dus flink onze bezigheid. Het baasje vloekt wel eens af en toe wanneer we weer eens in de borders aan het ravotten zijn, maar het zijn stevige planten, die kunnen dus wel tegen een stootje .....????
Ik, Juul, ben nog flink gegroeid sinds mijn aankomst (3/4/2011) en de ribbetjes van onze Jakob (12/12/2011) kunnen niet meer geteld worden. Hij zit, net als ik trouwens, mooi stevig in het pak nu.
We wensen aan iedereen die van kort of ver te maken heeft met SHIN nog een fijne zomer toe.
 
Groetjes,
 
Juul en Jakob

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat ze het zo goed hebben en het zo goed met elkaar kunnen vinden.Wij waren de vluchtbegeleiders bij Uriel zijn aankomst in Zaventem....Ze zien er zo mooi uit tezamen....
    Dikke knuffel voor beide hondjes van Mattie en Diane xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk voor de hondjes! Tijdens mijn stage was ik helemaal verliefd op Patric, leuk dat hij nu een mooi en liefdevol huisje heeft :)
    Groetjes, Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen