donderdag 26 januari 2012

Vicky, Hondentrimster !!! Wie haar helpen ?


Hallo, ik ben Vicky. Zelf ben ik een grote dierenvriend. Ook wij hebben een 
ace-hond rondlopen. Chloë, echt een schat van een hond.
Doordat ik zo een grote dierenvriend en liefhebber ben, heb ik besloten de 
lessen vachtverzorging aan te vatten.
Deze gaan dan in september over naar hondentrimmen.
Ik zou de hond dan de donderdagmiddag ophalen en de donderdagavond mooi 
geborsteld en verzorgd terugbezorgen.
Dus als er mensen zijn die mij kunnen helpen door hun hond de 
donderdagnamiddag aan mij toe te vertrouwen zou U mij heel hard helpen.
Momenteel ben ik nog op zoek naar verschillende rassen. Zoals poedel, 
bobtail of briard. Natuurlijk zijn andere rassen ook welkom.
Zelf ben ik woonachtig regio Kortrijk. Dus mensen uit de regio of die op 
mijn weg richting Veurne wonen mogen mij contacteren.

Mijn telefoonnummer: 0472/78.01.36
Mailadres: dewittekristof@telenet.be





Geen opmerkingen:

Een reactie posten