zaterdag 27 augustus 2011

SAARTJE:

Je bent nu bij me sinds dat je op16 juli 2011lande op zaventem;ik stond helemaal in spanning je op te wachten hoe zou je reageren zou je angstig zijn allerlei vragen had ik toen.En eindelijk daar was je dan je zat met nog 2andere in zon box sprong bovenop je gezellen en kwam aan men vinger likken :-).We reden de boxen naar de parking en je werd eruit gehaald en riem aangedaan zodat we konden kennismaken je was helemaal niet angstig maar en heel normale pup nieuwsgierig naar alles je oortjes draaiden rond je neusje ook ,terwijl we rondwandelden op de parking kwamen we mensen tegen die op het zelfde vliegtuig gezeten hadden als jij en me vertelden ja die was wel het aciefst en nieuwsgierigst van allemaal. Na onze wandeling je in de auto gezet ik rijd een berlingo dus saartje zo heette je toen nog in de koffer maar daar dacht ze heel anders over dus even later zat je naast me op de achterbank.Gedurende de rit naar huis die toch meer dan een uur duurde heb je je voorbeeldig gedragen.En toen kwam je thuis zoon is andere hond gaan halen men bubbeltje om ze hier opt speelpleintje aan elkaar voor te stellen xena was alles druk aant verkennen en bubbles negeerde haar volledig zo van zon houding moet ik nix hebben ,na een half uurtje observatie vond ik da je mee de tuin in kon om daar nog ff je energie kwijt te spelen.




Toen voedertijd wat had je honger je schrokte alles binnen in een mum van tijd.Wild da je was de eerste dag sprong bovenop tafel en zo van die dingen sprong soms zo onhandig da je soms gewoon onderuit viel :-) een echte onhandige pup,maar na een paar dagen wist je al heel goed wat mocht en wat niet getolereerd word, ze word opgevoed met de dogwhisperermethode heel effectief moet ik zeggen eerste dagen nix gedaan als van alles en nog wat waar je trots mee afgedragen kwam geclaimt. Na een paar dagen begon bubbeltje ook te ontdooien en met je te spelen ze is een echt moedertje voor xena ook al is ze een stuk kleiner als het nodig is krijg je van bubbles soms ook een correctie . De poezen musli en dolly vonden de nieuweling maar nix zeker omdat je hun zag als een speeltje als een gek achter hun aan ging,musli heeft geen problemen meer met je omdat ze zag dat ik zon dingen niet toe liet en loopt dus hier weer rustig rond en claimt haar ruimte,dolly die nog jong is weet het niet zo goed ze vertrouwd je niet en loopt weg van je wat je jachtinstinct weer op roept maar elke dag ga het al wa beter tssn jullie.Alleen zonde dat baasje in de gips ligt waardoor we niet kunnen gaan wandelen dus allerlei activiteiten achter in de tuin bal halen en zo van die dingen,of vliegen vangen waarbij je soms een meter hoog springt volgens mij zit er lassy tssn zie veel manieren der van zoals da springen oa en da je vacht zo mals is. Ben heel tevreden van men adoptandje en raad mensen aan die ook een hondje willen adopteer een der is zoal een overschot,maak een hondje gelukkig en jezelf ook :-)

Yvette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten