dinsdag 23 augustus 2011

Rommelmarkt tvv SHIN-enkele sfeerbeelden




Rommelmarkt, halfoogst te BOORTMEERBEEK; 15 Aug 2011-08-23


Voor mij was het de eerste maal dat ik voor SHIN met de SHIN-shop op stap ging; zou het een succes worden of niet?

Gelukkig waren de weergoden ons (mijn man en ik) gunstig gezind (soms té) , dus waren we vroeg uit de veren om onze stand op te zetten op de jaarlijkse rommelmarkt in BOORTMEERBEEK.

De wagens (gezien het volume hadden we de auto van onze zoon opgeëist) waren al daags voordien geladen.

De ideale standplaats, vlak aan de kerk, zogoed als op het kruispunt van het dorp, het zonnige weer en het vele volk maakten dat het inderdaad een succes werd.

De interesse was groot, de nodige informatie werd gegeven, en ook de folders gingen gretig van de hand.

Er waren zelfs mensen uit LONDERZEEL speciaal met hun SHIN-hondje naar de stand gekomen...de naam ontspringt mij, maar misschien herkent iemand het witte hondje.

Geen enkele negatieve opmerking hebben wij die dag gehoord, integendeel.

Rond 15.00 Hr liep de markt af en tevreden konden wij alles terug inpakken...dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Niet alleen omwille van de mooie publiciteit rond onze organisatie, maar onze hondjes in de Refugio kunnen er alleen (ietsjes) beter van worden.

Hilde en Thierry





Geen opmerkingen:

Een reactie posten