woensdag 31 augustus 2011

Tasos

In het asiel van Algeciras heb ik twee weken geleden kennis gemaakt met Tasos.
Deze prachtige chocoladekleurige maneto zwierf rond in de haven van Algeciras met een ingegroeid touw in zijn nek.




Tasos moet verschirkkelijk veel pijn hebben gehad en dit voor een heel lange tijd want de wonde zag er verschrikkelijk uit en de dierenarts vreesde dat Tasos het niet zou overleven.
Maar Tasos heeft het overleefd!!! En hoe ..... De wonde is mooi genezen en ik het Tasos leren kennen als een megalieve hond.




Hij heeft nooit liefde, verzorging of zelfs maar een beetje affectie gehad. Heel zijn leven heeft hij aan een koord doorgebracht, een koord dat al vanaf zijn puppietijd was aangedaan en nooit losser gemaakt ..... ook niet toen Tasos groeide en groeide ....
Ondanks dit alles is Tasos een hond die vriendschap te over heeft en het liefst van al wordt geknuffeld en geaaid. Ik heb het voorrecht gehad een dag met hem te kunnen doorbrengen en het was hartverscheurend hem achter te laten in het asiel.
Toen ik vertrok stond Tasos te huilen aan de poort .........
Daarom had ik graag deze prachtkerel even onder de aandacht gebracht:
Wie wil deze jongeman een mooie toekomst bezorgen? 
Zonder pijn ........ met veel liefde want dat verdient hij!!!!

Joke


Heb je interesse in Tasos?
Neem dan contact op met onze adoptie verantwoordelijke:
Telefoon: 0474.19.10.75 (België)
 of 
schrijf een mail naar: adopties@ace-charity.org

1 opmerking:

  1. Ik heb een Maneto opgevangen, ze is zo'n grappig, lief hondje dat ik haar niet meer weg kon doen. Een Maneto is echt een aanrader. Groetjes Inge en Sophie voorheen Esperanza.

    BeantwoordenVerwijderen