zaterdag 9 juli 2011

XiniX

Hallo lieve mensen van Ace,

Mijn naam is XiniX en ik ben door jullie gered en liefdevol grootgebracht tot een pup van 5 maanden. Jullie hebben voor mij bemiddeld voor een goed huisje waar ik lekker kan wonen en waar mensen blij zijn met mij.
Nou dat is gelukt hoor.

Mijn nieuwe baasjes zorgen ervoor dat wat jullie voor mij hebben betekend voort wordt gezet.

Ik kan nu wel gaan vertellen dat ik al iets meer dan 9 kilo weeg al bijna een schoft hoogte heb van 38 cm, maar ik denk dat het leuker is om mijn belevenissen met Blondie, Man en Junior in een blog te zetten. 

Nou het is me gelukt om Blondie een site voor mij te laten maken om mijn belevenissen wereldkundig te maken. 

Het tikken besteed ik wel uit aan Blondie want het typen gaat nog niet zo heel erg goed. Daarbij val ik ook telkens in slaap tijdens het internetten.

Mijn site is nog niet helemaal af maar dat zal mettertijd veranderen.

Lezen jullie mee? Dat zou ik leuk vinden. Het is helemaal leuk als jullie een reactie erbij willen zetten.


Hier vinden jullie mijn 'adres' op het web: http://xinix2011.wordpress.com/

Ik denk nog steeds aan jullie 


Dikke lebber en een poot XiniX




1 opmerking: