maandag 18 juli 2011

Sweety & Paquito

Hallo Mijas,ik laat nog 'ns iets van me horen,met mij is alles goed hoor.
Ondertussen ben ik al wat dikker en sta ik wat steviger op m'n pootjes.
Ik ben 't Belgische weer hier al gewoon,soms is 't hier ook wel warm maar die regen,bah,dan krijgen baasjes mij niet buiten hoor want ik haat het om nat te worden.


Ik ben al 2 keer op reis geweest,'ns naar Bretagne en 'ns naar Zuid-Frankrijk,keileuk want dan gaan we heel veel wandelen en mogen we aan 't strand ook 'ns los lopen om snuffelkes te doen.
Paquito is dan zo zot en loopt te crossen de hele tijd,ik vind het veiliger om kort bij m'n baasjes te blijven en als Paquito terug komt dan geef ik hem ervan langs dat hij zonder mij zo ver liep :-))


In Bretagne moest ik over een beekje springen,ik had zo m'n best gedaan en 'n grote aanloop genomen,maar ik kwam recht in de beek terecht,iedereen was aan't lachen,nu dat was niet leuk zeg,ik leek wel op 'n moddervarken en ik weigerde dan ook nog een stap verder te zetten.
Bazinneke heeft me dan maar gedragen,ze zag er dan net zo uit als ik,hihi,gelukkig werd ik daarna gewassen en was ik weer 'n fiere Podencodame.
Binnenkort zie ik jullie terug want dan mogen we mee naar de AceShindag,ik kijk er naar uit hoor.
 

Dus tot binnenkort,
Groetjes Sweety & levensgezel Paquito.

2 opmerkingen:

  1. hoi levensgenieters, jullie zijn een prachtig vriendenpaar!
    Bedankt baasjes....
    mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I LOVE PODENCOS
    (Heb zelf ook zo een exemplaar)(met speciale handleiding):-)

    BeantwoordenVerwijderen