donderdag 7 juli 2011

Overpeinzingen van een opvanggezin

IK WEET HET …..
Mijn buxussen moeten gesnoeid
Mijn ramen gepoetst
Mijn zetels liggen vol hondenhaar
Ik heb strijk te doen
Ik moet nodig naar de kapper
De auto mag eens gewassen worden
In het kort …
Ik zou eens goed moeten poetsen !!
MAAR …..
De buren klagen niet
Ik ga de post ronddragen ( =werken gaan )
Nu en dan ga ik eens op familiebezoek
De strijk geraak ik wel ooit door
Je kan toch nog een beetje door de ramen kijken
Mijn man vindt mij fantastisch en moppert niet
EN WAT TELT ….
Mijn hondjes voelen zich thuis
Mijn hondjes kunnen spelen
Mijn opvanghondjes kijken uit naar hun gouden mandje
Ik help een “ klein beetje “ Fabienne
Mijn hondjes zijn gelukkig
En mijn man en ik ook !!!!
Dus lieve dierenvrienden
Oordeel niet over mij
Zie niet dat het misschien iets properder kan
Maar denk zo
WEER EEN HOND DIE GERED IS !!!
Dank u uit de grond van ons hart

Lara – Rusty – Lolah – Fabrice – Lolas- Chantilly
YVES en VERA

2 opmerkingen:

  1. Zooooooooooooooooooo mooi gezegd lieve Vera!!!!!
    Je bent een schat!
    Liefde doet ons door troebel glas kijken anyway!
    Dikke kus,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Vera van wat stof en vuil ben je niet meer of minder gelukkig ! maar als je zo 'n hondje gelukkig kunt maken ,ben je zelf overgelukkig x ingrid

    BeantwoordenVerwijderen