vrijdag 15 juli 2011

Hulp voor Paulientje!!

Lieve mensen,
 
Zoals jullie allemaal weten ben ik al een tijdje vrijwilligster bij ACE SHIN, staat voor Spaanse honden in Nood. Zelf ben ik samen met Yves opvanggezin van verwaarloosde en gedumpte hondjes. Maar één verhaal heeft me bijzonder gegrepen en daarom heb ik een actie opgestart. Het staat al op facebook maar voor de rest ken ik niet veel van al die sites. Daarom mijn oproep. Stuur het door naar alle kennisen van jullie, Help Paulientje en tja als jullie kunnen doneer. Ik ben jullie heel dankbaar.
Onderstaand vinden jullie mijn oproep
 
groetjes, liefs en blessed
vera xxx 
 


JA IK VRAAG GELD....
Een paar dagen geleden las ik een bericht van Fabienne
http://ace-charity.org/nl/dagb​oek/hele-zware-verwaarlozing-,​...-weer-eens,.../

Ik wilde die kleine meid direct adopteren maar ze is al in Belgie bij mensen die heel goed voor haar zorgen (opvangouders voor ace/shin). Maar Paulientje blijft in mijn gedachten spoken...en en het kost heel veel geld om haar te redden.
Daarom wil ik starten met een actie voor Paulientje. Help haar redden. Wat deze kleine meid wilt leven en liefde geven...

DEXIA 780.5922182.54
met vermelding: "PAULIENTJE: IK WIL LEVEN en MIJN LIEFDE GEVEN".
Zet dit op jullie fb en overal waar jullie kunnen.
Ik wil PAULIENTJE en Fabienne, Ton, Patrick en Nancy steunen en een klein beetje helpen. Ik hoop dat ieder die dit leest (fb twitter, enz....) 5 euro doneert zodat we allen dit kleine meisje kunnen geven wat ze verdient. Laat je hart spreken...

EEN GOUDEN MANDJE WAAR ZE KAN GENIETEN VAN EEN GELUKKIG LEVEN

Je kan de updates volgen
http://aceshin.blogspot.com/20​11/07/kleine-yoda.htm 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten