dinsdag 14 juni 2011

Rinti

Hallo,



Hier gaat alles goed.

Gisteren viel hij bijna direct in slaap. We hebben nog een avondwandelingetje gedaan (het blokje om) om half 11.

De nacht is heel rustig verlopen.

Vandaag zijn we naar de zondagmarkt in Heverlee geweest met vooraf een kleine omweg langs het sportkotpark. Het wandelen op de markt was geen probleem, hij bleef heel rustig. Ook bij het ontmoeten van andere honden verliep alles vlekkeloos.

In de namiddag heb ik nog een wandeling gedaan op weg naar mijn ouders. Hiervoor dienden we de bus te nemen. Ook dit was geen probleem; zeer rustig, geen probleem met kinderkoetsen of strelende busreizigers. Onderweg op de wandeling is er een lang stuk veld. Hier heb ik hem los van de lijband gelaten. Ook dit was geen probleem, hij liep de ganse tijd naast mij.

Zijn avondeten heb ik op hetzelfde ogenblik gegeven toen wij aan tafel gingen. Hij heeft de ganse kom leeg gegeten. Ik heb hem iets meer gegeven omdat hij gisteravond en tijdens de nacht niets gegeten had.

Zoals verwacht werd Rinti bij mijn ouders goed onthaald en zal mijn vader langskomen tijdens de dag als wij gaan werken.

Nu ligt hij met zijn kop in de schoot van Brigitte te genieten van een streelbeurt.

De tweede foto is van na de thuiskomst (met auto) van Pellenberg. Beide mannen in de zetel aan het uitrusten van de sportieve namiddag (Brigitte was met de bus doorgereden naar Pellenberg).


Jullie zijn altijd welkom om eens langs te komen.

Groetjes en tot binnenkort.

Brigitte en Alain
en Rinti

Geen opmerkingen:

Een reactie posten