vrijdag 13 mei 2011

Reactie

Mijn hond heb ik geadopteerd via ace shin, 4 maanden geleden;

Over een periode van 40 jaar heb ik altijd een hond gehad; maar deze hond is
wel een voltreffer; zelfs mijn dierenarts hier in Belgie, was oa. verrast
door de goede conditie van mijn hond, het.... evenwichtige karakter, de
zachtaardigheid, en de voortreffelijk uitgevoerde sterilisatie door de
dierenarts van ACE shin.

En dan spreek ik nog niet over de bereidwilligheid en vriendelijkheid van
een Ace Shin medewerker om mij "aan huis" te informeren over de te volgen
procedure; en na te gaan of de hond hier een geschikte nieuwe thuis zal
hebben.

Oh, ja, en omdat ik een handicap heb; heeft de medewerker - gratis - de rit
naar de luchthaven gedaan om de hond af te halen.

En....NEEN ik heb geen aandelen bij Ace Shin, dit is gewoon MIJN recht op
antwoord

Ik geef toestemming aan ACE SHIN om mijn mail te publiceren

Michèle

1 opmerking: