vrijdag 13 mei 2011

Reactie

ja lasterpraat geloven mensen maar al te graag ,het zijn zij die er geen
verstand van hebben hoeveel jullie wel om dieren geven ,en ik weet in Belgie
zitten asielen ook vol ,,maar waarom een hondje uit Spanje ,of het nu er een is
uit Belgie of Spanje ,het is om het even ,,het gaat erom dieren te helpen
,waneer er een hondje ziek geraakt ,is het een en al een ramp als het uit Spanje
komt ,,men vergeet dat een hondje die men hier koopt ,ook wel eens ziek kan
worden ,,en slechte woorden ,geloven ze liever ,dat is roddel ,,ik weet dat
Fabienne er heel veel voor doet om hondjes te helpen ,die verdient haar hemel
,ik volg gewoon mijn hart ,en kijk of luister niet naar die slechte praat ,,ik
ben heel blij met de hondjes uit Spanje ,,het is enkel spijtig waneer er een
echtscheiding is de hondjes er altijd het slachtoffer van worden ,,maar jullie
zorgen er voor dat de dieren toch nog goed terecht komen ,ja de pers leeft van
zulke onzin ,,,en mensen zoals jullie met het hart op de juiste plaats ,,zouden
er meer moeten zijn

groeten Lieve

Geen opmerkingen:

Een reactie posten