vrijdag 20 mei 2011

Brief aan Fabienne

Hallo lieve Fabienne,


Ik heb drie kleine spruiten van jullie, waar ik zo dolgelukkig mee ben, en zij met mij ook (denk ik toch) ik kan niks dan lof schrijven over jullie organisatie!!!! Wat jullie doen is met geen woorden te beschrijven!!

Dat ze ook maar durven uiten over jullie in dat tijdschrift, ik wou het ook is lezen, maar helaas vind ik nergens er iets van...ik had is graag gelezen...om te zien wat mensen zoal schrijven, terwijl ze niet weten wat voor goeds jullie allemaal doen!!!!

IK vind het zo zielig dat kranten,tijdschriften zich moeten verlagen tot zoiets om leescijfers te halen, en dan nog zo rommelen in de prive van mensen!!!

Echt schandalig!!!!

Dus uit Jabbeke hier DOE ZO VOORT, JULLIE MAKEN HET VERSCHIL!!!!!

groetjes,
Topsy, Twinkeltje en Missy (en ik) Françoise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten