woensdag 23 maart 2011

Vergeet ons niet!

Lieve mensen allemaal,



Ik ben OSIRIS en ben een van de vele podenco's van ACE/SHIN, ik vertegenwoordig een paar honderd van ons ras of kruisingen.
Mensen zijn vaak bang om ons in huis te nemen en dat vinden wij zo erg, want ook wij willen zo graag een gouden mandje vinden.
Daarom willen we zo graag "PROJECT PODENCO ACE/SHIN " aanvangen, een project waar wij meer in de kijker worden gezet.
Wij zijn, als jullie ons een kans geven, dee nodige tijd en energie in onze begeleiding steken, de meest aanhankelijke, intelligente, trouwe viervoeters die je ooit zal kennen.
Wij hebben vaak een leven van veel verdriet en weinig eten, achter de rug.  We worden (mis)bruikt voor de jacht. Zodra we niet meer goed genoeg zijn worden we gedumpt, op straat gezet, niemand kijkt dan nog naar ons om. We zijn bang, uitgeput, uitgehongerd en op...
Wij willen je zo graag behagen, liefhebben en thuis zijn in jouw huis, wij willen graag opgevoed worden en weten dat het veel van je vergt, wij zijn deugnieten, durven al eens een stukje hier of daar kapot bijten.  Maar het is niets naast alle liefde en aandacht die we je geven.  Als je ons je tijd schenkt, dan verzeker ik je dat je geen problemen hebben zal.  Maar als je geen tuin hebt of full time werkt, haal me dan niet in huis, ik ben er niet om gemaakt om alleen te zijn, ik wil bij jou zijn, mijn enige echte familie!

Geef ons ook een kans en vergeet ons niet...

In naam van deze vele Podenco's bij ACE/SHIN

OSIRIS











Geen opmerkingen:

Een reactie posten