vrijdag 4 februari 2011

Sweety(pie) in Belgie.

Hallo Mijas,



Ja jullie zullen misschien al wel 'ns aan me denken ,daarom dat ik jullie even laat weten dat alles Ok is .
Was wel content als ik uit dat vliegtuig was hoor,ik was toch zo moe,pff.
Mijn nieuwe baasjes deden 'n dekentje rond me en zo werd ik lekker warm naar de auto gedragen,waar ik onderweg prompt in slaap viel op schoot van mijn bazinneke.

Daarna gingen we naar familie om eerst kennis te maken met mijn vriendje Paquito,hoho ik was dadelijk klaar wakker hoor en werd uitvoerig besnuffeld,'is 'n soortgenootje en ook 'n Spanjaardje,leuk.
Na 'n uurtje rondgedold te hebben op mijn laatste krachten terug op weg naar de eindbestemming,samen op 'n kussen in de kofferbak,en dan thuis waar we dadelijk eten kregen.

Honger dat ik had,was alles aan't opschrokken terwijl Paquito me met 'n ongelooflijke blik bezag,ja sorry hoor !
Daarna ben ik als 'n roos in slaap gevallen,in Paquito z'n mand,hij heeft dan maar genoegen moeten nemen met zijn kussen.
Ik moet geregeld de tuin in voor mijn pipike,pff,maar ondertussen heb ik wel gemerkt dat we daarna 'n snoepje krijgen dus dat is wel 'n mooie deal vind ik,....al denk ik er nog niet altijd aan.

We hebben ook al 'n wandeling gedaan,baasjes vinden dat ik m'n pootjes raar zet,ze denken dat mijn spiertjes nog wat moeten aansterken,al vinden ze mijn Keetje Tippel-pasje wel mooi.
Verder hebben we alle twee 'n groot been ,soms zijn we samen op een been aan't knagen ieder 'n kantje.
Paquito z'n spellekes zijn soms wel wat te ruw,en dan blaf ik 'ns nijdig.........en dan verschiet hij zich en gaat hij lopen hihi!!

Zo,nu wordt ik weer wat moekes en ga ik 'n dutje doen.

Daaaag ,tot de volgende keer,

Sweety(pie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten