woensdag 12 januari 2011

MIJN SPAANSE FURIE'S

Het begin van het nieuwe jaar is het ideale moment om jullie allen een super nieuwjaar te wensen en eveneens om wat nieuws te geven over onze drie spaanse shinnertjes.

Pluche (pluche gebleven), bij ons sinds eind april 2009, Niña (vroeger Penelope), bij ons sinds eind juni 2009 en Angel (vroeger Sandie), bij ons sinds eind juni 2010 stellen het goed, zoals te zien op deze foto.

Niña (de zwarte) houdt, ondanks haar Leishmania, tot nu toe goed stand zonder medicatie en is een hondje uit de duizend. Haar ogen spreken boekdelen en ze heeft geen stem nodig om haar te laten verstaan.
Onze intieme momenten samen, oog in oog, heel dicht bij elkander in de zetel voor de open haard zijn voor mij momenten van puur geluk die nooit uit mijn gedachten zullen gaan.
Zij is mijn zielsverwantje, mijn "soulmate" zoals ze zeggen.

Angel (de rosse) is nog altijd onze "magneethond" en éénmaal tegen ons geplakt, nog moeilijk los te krijgen. Nooit had ik gedacht dat ik zo'n plezier zou beleven aan een podencokruising.
Als alle podenco's of podencokruisingen zo aanhankelijk en lief zijn zal Angel zeker niet de laatste zijn die onze huiskamer zal betreden.

Pluche (de witte) is nog steeds een echte baby en beleeft elke dag plezier met onze jongste jack russell die ongeveer dezelfde leeftijd heeft.
Pluche is de meest "hondgerichte" van onze drie Shinnertjes ondanks het feit ze ook heel aanhankelijk en lief is maar als ze haar russell zussen heeft is ze in de zevende hemel.

Met deze wens ik Fabienne en gans de Shin organisatie te bedanken voor de kans die wij gekregen hebben om drie prachthonden te adopteren.
Het is altijd moeilijk om neen te kunnen zeggen als men de nieuwe foto's bekijkt of de artikels leest maar dan moet men nuchter kunnen blijven en genieten van degenen die wel in huis zijn en die kunnen genieten van een gezellig huiselijk leven.

Corinne Campagna
Fiere mama van de 3 spanjaarden en de 4 russells from brussels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten