zondag 12 december 2010

...SISSI

Liefste mammie,
Hier weer een berichtje van mij, uw Cecilia… Ooit Sissi genoemd bij jullie. Ik ben het ondertussen in België al goed gewend en eerlijk gezegd, een beetje veel verwend…
Ik ben nog steeds de vrolijkheid zelve en gebruik mijn charmes om alles wat ik wil, te krijgen…ALLES…


Eerst kijk ik ze héél lief en bedelend toe… 
 Dan maak ik ze heel duidelijk wat ik wil…daar heb ik een goede mimiek voor…
Blijven focussen, blijven kijken…snappen ze het nog niet ? Is nu toch niet moeilijk ? Dat rood spul in dat glas…dat WIL ik…Komaan, zeg…Halllooo…

Jiehaa…enfin…ze hebben het door

Waauw....lekker.... maar wel een beetje straf....

 Ja, mammie, nu ben ik al een puber…Ik ben jong en ik wil wat…




Pffft.... ik werd er wel een beetje mottig van...
Dat spul stijgt naar het hoofd…mijn ogen vielen toe, mijn oren plat…Santé !!
Mammie, mijn maagske deed raar…en alles draaide….Pffft….Maar je kent me…ik geef niet op…

Hik ...hik...

Ik zag plots BEESTJES, roze beestjes…overal!
Tijd voor nog meer avontuur… Ik was in de juiste “mood”… en ik wil alles es proberen…

Yes….COOL !!! Waaauww… STOER !!!
Maar wéér mottig…wat zien die mensen er toch in ? Voor mij hoeft dit niet meer…IK WIL WATERRR !!

Dorst, nadorst, NOG meer WATER AUB !!
Kan je het mij vergeven, mammie ?? Ik zal het NOOIT meer doen…………………………………………
Dikke, dikke knuf,
For ever yours,
Sissi xxx

Beste kijkers, de hond is echt, de foto’s zijn echt…maar Sissi heeft niet echt gedronken en gerookt, don’t worry…een stukje kaas in het rietje maakten de opnames mogelijk… ;)

Beste groetjes,

Nancy en Patrick.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten