zaterdag 4 december 2010

Liza

Hallo lieve allemaal,

Hier een klein berichtje van mij, liza.
Met mij gaat het nu goed, een paar weken geleden ondekte mijn vrouwtje een bultje aan mijn linker zij.
Ben ik bij de dierenarts geweest bleek het toch niet zo goed te zijn.
Ik had een tumor tot grote schrik van mijn vrouwtje en moest geopereerd worden.
Dus, om een verhaal kort te maken, dat kon al gelijk nog geen week later.

Maar goed nieuws, de tumor is in zijn geheel weggehaald. Ik heb een flinke snee aan mijn zijkant, en moest een t shirt aan in huis en een jasje voor buiten. Een week later ging ik voor wondcontrole en was de dierenarts erg tevreden,ik had niet aan mijn wond gezeten en was tot haar verbazing goed genezen. Ben nog wel een beetje kaal aan mijn linker kant en heb nog mijn jasje aan buiten, maar ben weer super vrolijk.
Ik wens iedereen alvast een fijne sinterklaas en een fijne kerst!

Een pootje van een vrolijke Liza en het vrouwtje.

1 opmerking:

  1. Gelukkig dat het beter gaat !!!
    Een fijne sinterklaas en Kerst gewenst !!!
    Dit hondje heeft gelukkig een heel warm mandje !!!

    Groetjes Iris

    BeantwoordenVerwijderen